Rikoota ja press up käsilläseisontaa

Kelasin, että siltä varmaan menee kohta niskat nurin, kun se bussipysäkillä seurasi katseellaan mun trikoita. Ajattelin, että se katsoi mun byysia, koska ne on niin hienot, mut ehkä se kuitenkin ajatteli, että mä olen hullu, kun 15 asteen pakkasella liikun trikoissa. Ja ehkä se oli oikeassa, vaikkei varmaan ollut tietoinen salaisesta aseestani: merinovillakerrastosta.

Nyt tulee nolo tunnustus. Olen käyttänyt viimeisen kahden tai kolmen vuoden aikana luultavasti kymmeniä ja kymmeniä tunteja netissä selaillen kuvia kuviollisista trikoista. Puhutaanko hetki addiktioista? Vaikka just pääsin keulimasta, etten hanki juuri mitään muuta kun tarpeeseen, niin kuviolliset trikoot on mun heikkous. Ja vielä nolompaa ja järkyttävääkin taitaa olla se, että joka kerta rikoita pukiessa mun mieleen nousee Alatalon kasarirenkutus Rikoo on riskillä ruma.

Black Milkin trikoot teki kiusauksesta vastustamattoman. Olin tosin vähän pettynyt, että Star Wars trikoita ei valmisteta mun koossa. Taas meni tunteja selaillen kuvia ja lopulta löysin itselleni trikoomallin: Black Milk La Trappistine. Rikoissa on siis Alphonse Muchan tekemän La Trappistine liköörin mainosjuliste vuodelta 1897.

Tilasin nämä boulderointitrikoiksi sisälle. Tosin nyt olen vähän epävarma, että uskallanko näitä halille kuitenkaan ottaa, koska pelkään, että kulutan ne heti puhki. Tältä kannalta kannattais pitäytyä niissä halvoissa rytkyissä ja Rahkamuijaa mukaellen hienot ja kalliit reenitekstiilit jää vaatekaappiin odottamaan Jeesuksen uutta tulemista.

Se on virallisesti eka selfie.
Mä olen ihan normaalisti ja rennosti tässä tällai näin...miten niin en ole?
Mun mielestä press up käsilläseisonta, siis käsiseisonta ilman ponnistusta, on tuhat kertaa siistimpi juttu kuin yhden käden leuka (ja asialla ei ole siis mitään tekemistä sen kanssa, että meikäläinen ei pysty yhdellä kädellä leukoja vetämään), joten otin tälle vuodelle tavoitteen opetella press up käsilläseisonta. Muutaman harjoittelukerran jälkeen sieltä se tuli! Ei ehkä tyylikkäin suokki, mut hallitusti ylös kuitenkin. 

Kommentit

  1. Huikeat!

    Omat suosikit ko merkiltä olisi lihaskuviolliset, niiden perään olen kuolannut tovin.. en vain tiedä mitenkä osaisin ne päällä mennä julkisiin paikkoihin, tai juuri että raaskisiko ne päällä urheilla. Punttiksella varmasti kääntäisin parit päät ko trikoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ihan hirveästi :D Voisin ostaa sieltä vaikka kuinka monet, jos raaskisin! Ja laatu on oikeasti tosi hyvä, jämäkät, eikä mitään kieroja saumoja. Postikulut kun on ilmaset, niin kärsin euroissa noin 55. Ei lopulta kovin paha, kun halpistrikoistakin saa nykyään kärsiä helposti 30.

      Mut niillä lihaskuvioisilla mulla ei olis pokkaa mennä missään :D

      Poista
    2. Toivottavasti minulla on, kun ne kerta pari päivää sitten tilasin (iik).

      Poista
  2. Ei sulla olis videoo tosta press upista? Itelläkin tuo yhtenä tavoitteena monien muiden joukossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Juha!

      Ei ole videoa, mutta saatanpa sellaisen kuvata :) Homma on itseasiassa aika paljon tekniikasta kiinni (no kehonhallinnasta ja keskivartalon voimastakin tietysti). Kun tekniikan hiffaa, niin sieltä se lähtee :)

      Poista
    2. Joo, täytyy jatkaa reeniä ;) Onhan tuosta tullut lueskeltua vinkkiä jos toista. Ja +1 blackmilkeistä ;)

      Poista
  3. Morrrrrjes mitkä pökät!! Khuulit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäpä sen sanoit! Taidan muuttaa näihin asumaan :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit